Jak ulepszyć stronę firmyInternet jest medium wizualnym, ale także dźwiękowym - a przynajmniej tak mówią nam wszyscy eksperci od marketingu internetowego. Słowa mają moc, a ich moc jest jeszcze większa, jeśli są dostarczane w odpowiednim czasie. Jeśli użytkownik długo czeka na załadowanie się strony internetowej, to w rzeczywistości każe odwiedzającym długo czekać. Istnieje wiele sposobów na to, aby Twoja strona ładowała się szybko, ale musisz upewnić się, że w pełni z nich korzystasz. Wszystkie te małe czynniki składają się na to jak Twoja strona pozycjonuje się w sieci. Na przykład można zoptymalizować obrazy tak, aby były jak najmniejsze bez utraty jakości. Można także upewnić się, że korzysta się z sieci dostarczania treści i że wyłączono wszystkie wtyczki, których się nie używa.

Dodaj funkcjonalność czatu na żywo

Innym ważnym aspektem działań mających za zadanie dobre pozycjonowanie strony jest zapewnienie, że odwiedzający otrzymują pomoc, której potrzebują. Oznacza to, że musisz mieć pewność, że posiadasz system wsparcia, który pomoże Ci odpowiedzieć na wszelkie pytania i rozwiązać wszelkie problemy, jakie mogą się pojawić. Można to zrobić na wiele różnych sposobów:

  • Można wykorzystać stronę FAQ i bazę wiedzy.
  • Można też skorzystać z systemu ticketów i poczty elektronicznej.

Te opcje pozwolą szybko, sprawnie i skutecznie odpowiadać na pytania klientów. Wymagają one jednak aktywnego monitorowania kolejek pomocy technicznej i regularnego udzielania odpowiedzi. System czatu na żywo to doskonały sposób na obsługę podstawowych kwestii związanych z pomocą techniczną, dzięki któremu klienci mogą uzyskać potrzebną im pomoc w czasie rzeczywistym. Internet jest ciągle zmieniającym się środowiskiem, dlatego optymalizacja witryny zawsze będzie procesem ciągłym. Mając to na uwadze, ważne jest, abyś był na bieżąco z trendami i zmianami w branży, abyś mógł stale ulepszać swoją stronę.

Aktywne monitorowanie zachowań użytkowników

Ważne jest proaktywne monitorowanie zachowań użytkowników na Twojej stronie, aby upewnić się, że klienci otrzymują to, czego chcą. Można to zrobić za pomocą narzędzi, które pozwalają monitorować, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną i czego szukają. Pomoże to zidentyfikować obszary witryny, które wymagają poprawy, i pozwoli wprowadzić odpowiednie zmiany. Pozwoli to również zidentyfikować najpopularniejsze strony w witrynie i zapewnić, że poświęca się im należytą uwagę. Aby aktywnie monitorować zachowania użytkowników, należy zainstalować na swojej witrynie oprogramowanie śledzące. Pozwoli Ci to zobaczyć, jakie strony są przeglądane, skąd przychodzą odwiedzający i jak długo pozostają na Twojej witrynie. Dostarczy to również wielu użytecznych danych, które można wykorzystać do ulepszenia witryny.